miercuri, 21 decembrie 2011

Avem nevoie de modele in viata?

Eu consider ca avem nevoie de modele in viata. Nu trebuie sa incercam sa-i copiem pe altii pe care ii consideram "modele". Promovarea care o creaza mass media, creeaza o influenta negativa si ne prezinta niste modele false.  Acest lucru creeaza o promovare a inculturii.

Singurele modele in viata noastra ar fi parintii sau profesorii care ne formeaza in timpul scolii. Trebuie sa invatam sa stim ce sa alegem si de la ce persoane sa acceptam sfaturile.

Din cauza mass-media ce promoveaza incultura consider ca ar trebui renuntat la ideea de model, si insistat pe cea de libertate în alegere. Pentu multi insa mass-media le-a captat atentia, iar pentru acele persoane modelele in viata sunt reprezentate de persoane cu bani dar lipsiti de cultura.

Eu personal nu am nici un model in viata. Alegerile care le fac, le fac pe cont propriu. Cand eram mic singurele mele modele le reprezentau parintii dar cu timpul am invatat sa iau proprile decizii si sa nu mai am nevoie de modele in viata.

Chiar daca avem un model sau nu in viata de urmat, trebuie sa fim constienti si sa ne pastram identitatea proprie si sa stim cand sa luam decizii personale fara a fi influentati de altii din jurul nostru.

In concluzie pot spune ca fiecare are stilul lui diferit de viata si totul depinde doar de alegerile proprii iar modelele pe care le urmeaza unii sunt gresite.

Un comentariu: